Colin-prinsen av lycka och kärlek!




söndag 3 oktober 2010

Var är pausknappen?!?

Min pojke börjar bli stor och jag vill pausa.
Nån måtta får det vara. Jag vill att han alltid ska vara mammas lilla fisrumpa.

Se själva!

Mammas lilla fisrumpa i stora fisrumpans famn.



Mammas stora fisrumpa i stora fisrumpans famn.
(han växer inte snett, han växer normalt. Missvisande bild och en amatör bakom tangentbordet som inte vet hur man ska(orkar), vända på bilden.
Jag är övertygad om att det går bra mycket snabbare för er att vända på huvudet än vad det gör för mig att vända bilden.


Ja, just det ja! Colin växer också.(hoppas ni förstod poängen? Försökte vara lite rolig) Ibland funkar det, ibland går det käpprätt...


Willys-skorna ska nötas ut rejält.
Snart kommer snön och då ska jag köpa ett par varma fodrade stövlar från ICA Maxi, eller Bianco.
Vi får se.



Efter lite träning hemma inomhus har äntligen Colin hajjat grejen med att ha mössa.
Han kommer än så länge väldigt bra överens med sin PoP-mössa som han fick av sin morfar och de mörkblå vantarna han fick av moster Filippa. Han kan tycka att fingrarna blev något torrare att suga på, men annars är det jämna plågor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar