Colin-prinsen av lycka och kärlek!




onsdag 20 oktober 2010

Hej!

Vi lever och har det toppen!
Har inte haft tid över till att blogga pga mammafika, BVC-träffar, kompisträffar och parträffar, men framför allt pga stickning.
Tack vare Liina så är jag nästan besatt av att sticka.

Har redan gjort en filt och en mössa åt lilltjommen och nu stickar jag en Åre-mössa åt mig själv.
Det är så rackarns roligt och jag sitter uppe halva nätterna.

Släng in er beställning vet ja!

Jag hade nyss lagt in massor av nya bilder här på bloggen men lyckades på nåt sätt markera allting och radera.
Fort som tusan gick det och "ångra"-knappen fungerade inte heller.

Lägger upp bilder imorgon om tid finns.

Klockan 13:40 ska jag ta med Colin till en babyfotograf och fota inte så lite fina bilder på prinsen.

Sen klockan 17:30 ska jag infinna mig på jobbet för då är det dags för årets höstfest.
Tema: Fångarna på fortet.
Ingen ska klä ut sig, men det kommer hända massor med spännande och roliga saker.
Själv kanske jag däcker efter fördrinken.

Har varit i Kista ikväll och shoppat lite tillsammans med Anna.
Hittade en tunika som jag ska ha på mig imorgon.
Hittade naturligtvis även kläder till Colin. Och en bitring. Och en rosa dregelhaklapp med Mumintrollet på. Och en bok. "Mjau" heter den och gick hem hos lilleman.

Nu ska jag lägga mig och greja lite med min nya telefon som jag är så grymt nöjd med!
Sony Ericssons Xperia!

Tjo!

1 kommentar:

  1. Hej Pippi!
    Det märks att Du mår bra och lever :-)

    För nu har du inte tid att blogga lika mycket hela tiden, kanske något viktigare bredvid dig nu? Jag är avis...

    Stor kram på dig vännen!

    SvaraRadera